Vi kollade på en film...

DATUM: 2009-07-31 TID: 23:53:25

...som jag inte vet vad det hete...
Det handlade om 2 killar som ska börja High School, en man som är hemlös (Owen Wilson är skådespelaren) och låtsas jobba nån form utav polis i blrjan av filmen tror jag.
När killarna är i skolan på första dagen ser de en kille som stoppas in i skol skåpen av 2 stora killar, "nörden" bestämmer för sig att göra nåt. Så han säger sluta till de. Men efter det så blir det rena Helvete för de och killen som blev mobbad hängde efter de 2 killarna.
Tillslut bestämmer de för sig att skaffa en livvakt som kan vakta de i skolan för att undvika mobbaren.
Då råkar de bli hemlösa killen och sen händer det grejer som ni får se när ni tittar på den filmen... jag ska ta reda på vad den heter. För den var väldigt bra! Detta var en Komedi film.

Jag tycker det är så onödigt att slösa tid på att mobba och bedöma någon person...
Jag kanske är en nörd (skulle inte förvåna mig om jag skulle vara ansed som klassens nörd!) men jag är faktiskt stolt över det i så fall! Jag bryr mig inte vad jag är.
Jag är Jag.
Du är Du

Jag säger min motto som jag har kommit på själv.
"Hellre en nörd än ingenting."

Drillbit Taylor heter den!
Jag berättade ju lite vad den handlade om där uppe. Så jag ger denna 4/5!
Lite klipp ifrån den filmen...


Gillar han "Nörden" i glasögon skrik.. den låter så himla lustig! xD

Godnatt

Kommentarer
Postat av: dalya

du är inte nörd det är jag som är nörd :)

2009-08-01 @ 00:58:14
URL: http://bellabellaella.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: så himla lite så sötnos! :)

2009-08-01 @ 13:03:29
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: dalya

haha ok men för mig är inget nörd :)

2009-08-01 @ 16:06:45
URL: http://bellabellaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback