Super helg!

DATUM: 2014-10-19 TID: 22:44:29
I fredags hade jag en kanon dag! Jag hade min första fest med mina vänner. En maskeradfest rättare sagt, jag som alltid velat klä ut mig... Det blev en sann dröm i fredags! 
Och jag blev så glad över att det var så många som ville komma. Och jag som inte ville ha presenter fick presenter ändå. Och jag upptäckte många nya och bra sidor av en del vänner, som uppskattades! 

Igår var jag på Satin med en kompis. Det var The Bubbleroom Event, man fick beställa antingen klänning, top eller byxdress gratis! Och man fick två gratisdrinkar och goodiebag. Fast det var en del grejer som var lite dåligt, t.ex. informationen om tävlingarna som fanns under kvällen, man fick vänta tills klockan var tolv för att få goodiebag osv. Men det var kul ändå!
 
Idag har jag städat, dock damsög jag aldrig, vet inte vart dammsugaren är. Ska kolla med familjen jag bor hos imorgon! 

Imorgon är det skola och sen på fredag ska jag hem till Karlskoga och då är det höstlov. Det behöver jag verkligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback