NOPE.

DATUM: 2014-05-26 TID: 22:19:58
Har ingen självförtroende alls längre. 
 
Mycket grejer som hände idag. Fick veta hur det gick i nationella provet i matten, fick givetvis F för det var svårt som in i helskotta. Dock så har det gått bra på de tidigare proven jag har gjort under kursen. Men det var vissa grejer jag kunde innan som jag plötsligt inte kunde i provet. Läraren ansåg att det var viktigt att kunna det och det. Tillslut frågade läraren om jag ville göra prov på det jag inte kunde på eller om jag ville börja om kursen till hösten. Och jag har inte ens fått någon varning på att jag ligger i riskzoonen! Vi har haft fyra prov, den första provet fick jag D på, resten E men på den sista fick jag E-F (vette fasiken vad det är för betyg!?) och nu på NP fick jag F. Och NP ska inte påverka slutbetyget, om det inte visar sig att man kan mycket mer än lärarna har sett!
 
Känner mig förkrossad, arg och ledsen! Jag menar, tre veckor innan skolavslutningen? Tänk om jag hade tagit studenten iår då lärarna ska sätta betyg tidigare för dem som tar studenten? Well, har pratat med mamma och hon har kollat o skolverket. Man får inte göra så som läraren har gjort, men jag ska prata med läraren imorgon.
 
Det var väl lite fel av mig också att tro att jag skulle få E trots det dåliga resultatet i NP, men ÄNDÅ. Mina drömmar om att bli röntgensjuksköterska tynar bort. 
 
USCH USCH USCH säger jag bara. Eftersom jag inte har choklad i Örebro så får jag nöja mig med att lyssna på Slipknot. Musik övervinner allt, oavsett hur man mår! 
 
Iallafall, tog kontakt med en vän som jag inte har pratat med på länge. Det var väldigt roligt, vi ska kanske ses på fredag lunch! Vore skoj om det passade! 
 
Ha det gött, förresten, fler bilder kommer! Bland annat fågelbilder, landskapsbild och mat bilder! :)

Kommentarer
Postat av: elin

känner precis samma sak som dig angående med matten...

2014-05-27 @ 20:49:57
URL: http://hundalskaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback