Köpt:

DATUM: 2014-03-02 TID: 17:08:00
(Vet inte varför mobilen får för sig att ha texten i mitten, försöker ändra via datorn också men det funkar inte)
Igår åkte jag och Lisa till Marieberg, där köpte jag skor som var på rea, saltvattenspray och en BH (som inte syns så mycket, ni behöver inte se den heller HAHA) 
Sen tog vi bussen och hoppade av vid Lager 157, där köpte jag en blus som var nersatt. Den är lite fladdermusaktig, känner mig som Batwoman! ;)
Köpte en läppstift och pennvässare till kajal och ögonbryn. Det var HM's egna läppstift och nu har de färger som är matt! Jag testade lite snabbt förut och färgen var fin och den var såklart matt, vilket jag gillar! Hur länge den håller får vi se, ska testa den igen en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback