Vad ska jag ha för hårfärg?

DATUM: 2014-01-08 TID: 16:43:25
Tror jag blir tokig! Igår skulle jag egentligen färga hela håret mellanbrun, ville alltså färga håret mörkare. Men sen blev jag så osäker så det blev bara färg på utväxten. 
 
Kan inte bestäma mig om jag ska ljusa upp håret lite och ha en koppar hårfärg ELLER om jag ska ha håret mörkt! Vad tycker ni?! 
 
 
Tagen i höstas, hade blekt lite slinger då för jag ville få håret att bli ljusare så jag kunde ha kopparfärg. Men sen i november färgade jag över det med en mörkare färg.
 
 
Tagen under sommaren, ser lite tjock ut... HAHA! Nej men då hade jag färgat håret Svartbrun i början av sommaren och hade det ända fram till slutet av sommaren tror jag! Var ganska nöjd, men fick för mig att bli ljusare och det blev typ som bilden ovan tillslut! 
 
Innan ni skriver (om ni nu gör det) vad ni tycker, så tänker jag inte bli blond! Att bleka hela mitt hår gör jag aldrig igen! 
 

Kommentarer
Postat av: Dalya

Snyggt med mellanbrun men du kan ju också ha slingor på mellanbrun om man säger så. alltså mellan brun och kopparröd som slingor!! assnygg ju :D

2014-01-08 @ 17:40:16
Postat av: MIKAELA

Mörkt passar dig väldigt bra tycker jag! Rött, brunt eller svart

2014-01-08 @ 22:50:09
URL: http://mmikaelakrantz.blogg.se
Postat av: en tjej läser din blogg varjd dag

Jag tycker att första bilden är bäst, håller med dalya också

2014-01-09 @ 21:23:22
Postat av: Farmormor

Prova mellanbrun, det blir inte riktigt så hårt mot ditt fina ansikte

2014-01-10 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback