Världens sämsta vecka och ångest.

DATUM: 2013-11-15 TID: 13:49:31
Så jäkla skönt och vara hemma i Karlskoga.
 
Igår var jag väldigt trött, hade sovit dåligt och jag vet inte varför. Somnade nästa på Svenska lektionen igår helt och hållet och på tsp gjorde jag bort mig totalt! Fick inte igång videon och fick stå där och krångla med läraren. Det slutade dock med att läraren fick ta sin dator och visa för jag skickade videon till honom. Men när vi skulle titta på videon så hittade jag programmen där man visar filmen... FACEPALM. Och under videons gång så var det någon som fnissade. Go and burn liksom.
 
Och i onsdags i bild lektionen fortsatte vi med tavlorna. Och jag skulle fixa kinden, det gick åt helvete. Trodde nästan att jag skulle gråta och kasta tavlan, men det såg okej ut tillslut men färgen blev ju helt fel! Tavlan ska vara klar innan jul och hud färgen ser så platt ut. Jag ska banne mig måla om ansiktet och nästa fredag tänker jag gå till skolan (är egentligen ledig på fredagar) och måla det som är kvar. 
 
Igår flög mormor och morfar till Thailand. Önskade att jag också hade följt med...! Så himla grått och trist ute nu. Men den dåliga veckan kommer avslutas bättre! Ska äta världens bästa och godaste Paella på lördag hos farmor, hon fyller år då. Och så ska vi till kusinerna på söndag och en av de fyller också år då! Kalas helg! :) 
 
Ikväll ska jag ta det lugnt, kanske titta på fotboll och Idol! Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: farmormor

kom ihag - efter regn kommer alltid sol ......kram

2013-11-17 @ 02:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback