Ilandsproblem.

DATUM: 2013-11-19 TID: 21:49:52
Min haka är lkfjlewimr +3wå0+2q0,´q¨+ ´.+W´¨. WELL, I was born like this. Not my fault at all.

Det har gått bra än så länge, dock har jag väldigt mycket läxor nu. Usch. Ska göra klart allt innan helgen, vill inte tänka på skolan under helgen!  
Just nu tittar... eller nä, jag lyssnar via aftonbladets sport live, ganska intressant även om man inte får se matchen direkt. Men man ser på de som sitter där om någonting är på gång! Haha! 
 
Btw, har köpt en kjol och den sitter bra! Men jag får inte det att få snyggt ut vad det än är för en tröja. Och jag vill inte ha stickade tröjor utanför kjolen (hög svart kjol) för det har alla typ nu, lite hipster varning om jag ska vara ärlig. Snyggt i och för sig, men jag gillar det inte och jag trivs verkligen inte i det. 

Försöker hitta en tröja som kan tänkas passa till kjolen, har redan köpt två tröjor men... nja. Det var inget onödigt köp egentligen för tröjorna var fina och jag behövde långärmade tröjor. Jakten på tröjan till kjolen fortsätter!

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback