Inpackning och vaxmask.

DATUM: 2013-12-20 TID: 20:42:00
 
Jullovet har precis börjat!
Sov fram till 11 idag och senare under dagen åkte vi till gammelmormor och hjälpte henne med julsakerna och granen. Nu ikväll lagade jag och min syster, med den nya spisen. Stor skillnad det är! Dock var ugnen väldigt seg när vi skulle göra mackorna. 
Just nu duschar jag men tar en paus med inpackning i håret. Och så lite ansiktmask. Fast det känns mer som vaxmask sen när man tar bort det, det är ju anpassad för att ta bort svarta pormaskar. Man rycker ju bort halva skinnet och håret, haha! Men det blir lite bättre i alla fall! Egentligen ska man göra det i jämna mellanrum.
 
Hoppas ni har det bra! Förresten, om ni ser att jag har stavat eller skirivt konstigt så är det för att jag inte har glasögonen på mig! ;) Ser lite sämre då! hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback