nananana, jag är sjuk än.

DATUM: 2011-01-24 TID: 17:43:56


Så träligt att vara sjuk! Att vara hemma från skolan är inte kul enligt mig, då är ju risken att man ligger efter... Tur att jag har SO böckerna här. Men det är ju bara det, och på engelskan kommunicerar vi just nu och läser en bok. Som vi skulle skriva om den här veckan men det är på torsdag och fredag, hoppas jag är tillbaka då!
Jag stannar hemma imorgon också, jag låter som en kråka och känslan i halsen är obehaglig och näsan har blivit bättre!

Idag har jag vilat, datat och ritat en beställning som jag vill vara klar med. Har kommit på massa idér av någon anledning... KuL! :D

Funderar till och med om jag ska börja sälja några av konstverken som jag har gjort, jag kan ju inte ha kvar alla hela tiden! Vi får se hur det blir med det, får väl prata lite med mina föräldrar om det! Men det vore kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback