Vad vore vi utan Google?!

DATUM: 2010-05-21 TID: 15:58:14

 

Veckan har varit bra och igår så var det skit varm och det var ju rena sommaren igår! Fram tills på kvällen då det börja åska och regna som fasiken! Givetvis satt jag vid fönstret och kollade på blixtrarna... det är så ballt med blixtrar!

 

Annars har det inte hänt så mycket mer. Fotade en hel del igår! Fotade på en kompis, kompisen ska sluta nu (går i 10) och han ville ge ett kort i ram till sin Teater läraren. Han går på teater, den där teaterapan ;) Fotade lite på personalen, Lisa och andra stuffs!

 

Sen så har jag bekymmrat mig lite om en grej... Vad kan det vara, tro? Den bekymmret kommer efter det här meningen...

Jag vet inte hur mitt hår ska vara längre! Jag vill att mitt hår ska bli längre och det blir ju inga problem sen på sommaren då det är varmt och soligt...! Men annars... Har provat lite olika grejer nu det senaste tiden. Har lockat med locktång, men det är bara krångligt. Har ju en bra mousse i håret nu från SYOSS.

Ska man prova med halv platt hår och tupera lite...? För jag är så trött på mitt hår just nu, det blir typ lockigt/vågigt där fram och så är det platt där bak? Det ser så ILLA ut...

Nu vet jag vad jag ska söka på google.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback