Hoppas... hoppas inte...

DATUM: 2009-01-26 TID: 22:07:51

Usch, läxor och dator och allt annat ska hinna med.
Jag gillar det inte. Jag hinner typ inte med det jag vill göra! Som rita, det vill jag göra. Men har inga ideér... och fota! Det vill jag också. Men som sagt, nu blir det lite svårt eftersom man skulle fota MINST en bild varje dag, sen skulle man ta den bästa bilden från fre, den bästa ifrån lör och så vidare... och det skulle vara olika teman, men den här veckan var det fritt. Så det är lite svårt tycker jag.. det är enklare när man har en spec tema så man vet vad man ska fota och vad man inte ska fota, så man inte visar upp det i bloggen i fall de som är med i kursen ser mina bilder... och man skulle inte göra det.
Men vi får se på torsdag när det är kurs om det blir tema så det blir lättare, eller tänk om det blir svårare?
Hur ska jag klara av då?
Då får man väl prata med de och säga det man tycker, men jag tror inte att det ska blir svårare! Foto är ju kul!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback