Nit förslag...!

DATUM: 2009-08-03 TID: 22:58:24

eller vad ska rubriken heta?
I alla fall...
Läste en inlägg och plötsligt så kommer min dåliga nit skärpen ifrån Ullared när jag läste detta.
Så... jag gjorde en grej med skärpen... Jag bröt bort alla på skärpen! Jag hade tänkt mig att jag skulle testa en halv men det blev visst inte så... ;P

Den var köpt som sagt förlängesen i Ullared, men den var i uselt kvalitet, en efter en ramlade bort... så det blev inte så mycket andvändning av det sen när jag köpte en ny.
Där testade jag först med handen bara, sen kom mamma med en skruv mejsel (stavning?) och det gick bättre...



Crashdiet var en bra hjälpmedel för detta! Har hörlurar på mig om ni ser nåt band på håret.. ;)

Det där ska man ju kalla det för extreme makeover...
 
Undertiden jag plocka bort de så tänkte jag att jag lägger de i nån glasburk och pyntar den med en penna som tål glas och så.. men mamma kom in med nån formad träd låda. Jaha... tänkte jag... Men kolla formen på den! Undra om mamma tänkte det där att den liknar en nit...? ;)

Tänkte först klistra in folie papper på locket på något sätt, men det blev bara fult, så jag tog akryl färg på den istället med silver färg!




KLAR! Och jag måla det svarta med en penna då. Försökte skriva med den silvriga pennan med det blev sådär... Men där i har jag min lilla samling på nitar nu! Vi får se vad som händer med de... armband förmådligen! Men det ska väl kunnas pyssla till nåt annat också?

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: elin

ah, smarta elvira :D <3

2009-08-04 @ 10:43:57
URL: http://hundalskaren.blogg.se/
Postat av: Lisa

Smart av dig Elvira!

2009-08-04 @ 11:15:02
Postat av: SANIBO

haha nice!

2009-08-04 @ 22:25:25
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: miccis

säger som dom andra :D smart av dig <3

2009-08-05 @ 12:48:46
URL: http://mikaelakrantz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

det var smart gjort som andra säger :p hihi.. råkade bara förbi här :) vill bara släng en kommenterar:)

2009-08-06 @ 00:34:16
URL: http://pernylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback