Hörlurar.

DATUM: 2009-08-29 TID: 22:50:48


Lyssnar just nu på Slipknot.
Before I Forget heter låten. Den är jättebra! Haha, den kommer ifrån Guitar Hero också... det var då Slipknot intresset väcktes. De är ju faktiskt bra!
Förlängesen när jag var 10 eller nåt så trodde jag att deras musik skulle skrämma ihjäl mig. Få madrömmar och sånt bara av deras masker... haha!
Lustigt nog så gillar jag deras mask... ;) De är ju speciella de!

Så nu när jag har spotify har jag nu idag sökt Slipknot i Spotify. Och de flesta är ju fantastiskt bra!
Utav tvekan på varför de är kända. Deras maskar!
Vill man bli en känd hårdrocks artist krävs det nåt speciellt. Slipknot = mask, KISS = Svart vitt sminkning osv... Min syrras musik lärare som sa det, och det stämmer ju!

Gah! Nu är det Children Of Bodom - Hate Me!
Herre jösses va bra de är då! :O Låten får min själ och röra sig... när det är dramatiska låtar får ofta min kreativitet liv. Mohahaha, nu fick jag lust och rita... eller ska jag fixa klar bilden som jag har gjort idag?
Den kommer snart! Snart ska jag fixa Ghost loves score bilden så fort låten kommer dit...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback