Men herregud...

DATUM: 2008-10-31 TID: 14:19:29

Mamma beställde den dära saken igår och den kom idag redan?!
Sorry för dåliga uppdateringar, men det finns en anldening... Internet har strulat till sig och så, men nu så funkar det bra, men det kan väl hända att det strular åter igen... who know?

Men ajja! Jag beställde en... ja... ehh... Wacom Bamboo...

Nån som kan tala om för mig vad det är?

Nee... ni ska få veta det... efter jag har skrivit klart så ska jag visa en bild, men kan ge er en ledtråd...

penna och platta... :)

Kommentarer
Postat av: Anna j.

hm.. penna och platta saru??

Penna och platta... Öh.

Ett sånt där konstnärsstativ? (a)

2008-10-31 @ 14:35:44
URL: http://annajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback