Jamen lämna de ifred...

DATUM: 2008-11-29 TID: 16:24:34

Usch. Jag fattar inte på mig såna fans som skriker och blir tokiga och hysteriska när de ser sina idoler och så...
Hur kommer det tills sig att de skriker när de ser en person som är deras favorit?
Jag skriker inte och blir inte tokig när jag ser Mikaela, Elin eller Lisa eller what ever vem det är...
Jag tycker det är lite synd om Johan Palm, inte för att han åkte ut, men att han får stå ut med fansen som är utanför hotellet och så... Jag skulle bli tokig om mina fans gjorde så (om jag nu hade varit en kändis)...
Jag har hört Johan Palm en del gånger och han låter väl okej och han ser väl okej ut också. Men bara för det så skriker jag inte och blir inte hysterisk. Jag har sett konserter många gånger med olika artister och var inte tokig. Tyckte det bara var häftig och se de!
Det räcker väl och bara vara lugn och sen kommer man äntligen fram och frågar kan man få en autograf? Och inte springer fram och skriker så de kanske får tinnitus...

Ibland undrar jag faktiskt om de får tinnitus av allt skrikande från fansen och de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback