Lisa var här idag! <3

DATUM: 2008-08-31 TID: 19:36:12

Lisa tog med en av hennes guitar gero gitarren så vi körde 2 st!
Det var apa rolig ;D
Och så kollade vi på youtube, bakade kladdkaka som blev shitgod.
Men vet ni vad som hände?

Jag och Lisa var i blipville, så jag förslog att jag kunde gå in andra datan så jag kunde logga in i blipville och möte henne där.
Så var jag inne i datan en liten stund.
Plötslig, så skickade lisa en "brev" till mig i blipville och ville att jag skulle komma på riktig.
" Till andra datan? " fråga jag.
Det tog 2 min innan hon svara typ.
" Ja, kom nu genast " och så stog det nåt mer.
Så jag gick till andra datan.
Lisa var inne i msn, då såg jag att hon chattade med hennes kompis storebror.
Men han pratade engelska.
Då när lisa kollade adressen - det var inte alls hennes kompis storebror! Det var en annan!
Någon som hete Justin och kom ifrån Australien...
Så jag fick ta över chattande och prata eng.
Han fråga hur gammal jag var - jag sa 18 år xD
Och han var 19...
Sen så ville han webba med oss. Det gjorde vi inte!
Sen fick lisa ta bort honom...
Lisa har ingen anning om var den kom ifrån... men nu är det ju borta!

Men annars hade vi roligt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja herregud!!

2008-09-02 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback