Sportlov

DATUM: 2014-02-22 TID: 00:31:43
Tjaa!
 
Har inte bloggat på länge, har faktiskt lov och har för tillfälligt inga läxor! Ska bara läsa ut en bok och redovisa, simple. 
 
Jag har varit i Stockholm i tisdags och köpte lite smink från Sephora. Testade mascaran och den är superbra! Kommer defentivt köpa fler produkter av Sephora! Köpte även en armband, sen hittade jag inte så mycket mer. Men det var skönt och komma ut lite.
HAr också fått nya glasögon! Supernöjd, dock måste vi åka till Specsavers och justera glysen lite! Nya vardagsglasögon, men jag kommer använda de två andra till gympan. Och så har jag pilåtbågarna som jag älskar! Så ja, fyra glasögon har jag nu! Haha, min syn har inte förändras, men nya vardagsbågar ville jag ha. 
 
(jag har inte den nya glasögonen på bilden)
 
Innan sportlovet så gjorde jag... ombre hår! Var inte nöjd i början men nu är jag det! Skulle dock vilja ha det mörka partiet lite mörkare! Får se om jag gör det innan skolan börjar igen!
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback