Poff.

DATUM: 2013-11-30 TID: 23:14:25
Snart är helgen redan över, så snabbt det går! 

Här hemma har jag bara tagit det lugnt, besökt gammelmormor, köpt fodrade skor och tittat på serier via datorn. Och så har jag pillat på mammas Ipad som de har på hennes jobb! Helt okej, nu vet jag faktiskt inte om jag ska köpa en ny mobil eller en surfplatta efter jul, haha.
 
Imorgon ska jag rita lite, hoppas jag har lust då, har inte haft någon inspiration eller viljan att göra det. Lite tråkigt, men så är det ibland. Däremot har jag försökt komma på häftiga tatueringsmotiv! Kollar runt i google som vanligt och testar mig fram i photoshop. Han som tatuerade mig kommer till Dgf i februari, får se om jag ska tatuera mig då eller om jag väntar. 
 
random bild från iår eller förra året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback