En vecka till... Let´s go!

DATUM: 2010-11-28 TID: 20:12:46

Bara en vecka till nu... så är det över! angående om prao...
Börjar sakna skolan nu faktiskt, det var ett tagsen man träffa klasskompisarna. Jag var ju sjuk de 3 sista dagarna inför prao veckorna! så det är ju inte så konstigt... men en del har jag träffat i skolan när jag har haft rast ifrån "jobbet"! Det var kul att få träffa de och höra hur det gått för en del. En del har bytt prao plats och så. Så kan det ju bli ibland om man inte trivs på sin praoplats. Har ju även varit borta ifrån familjen också... att bo ifrån måndag till fredag känns... länge! Och nu har mamma och pappa inte varit hemma igår och de kom hem nu idag.

Men som sagt... det är bara 5 dagar kvar nu! Sen är det bara ungefär 8 dagar kvar till jullovet!!!

Lisa har åkt hem (halv 4 tiden stack hon), vi hade roligt som vanligt! Men det är inte över för det, vi bor ju i samma elevhem och bor till och med i samma rum, det kan ju inte bli bättre än så! ;) Vi ska handla julklappar på torsdag jag och Lisa! Roligt, hoppas vi hittar något och har roligt :)

När jag kommer hem på fredag så ska ni få se vad jag har beställt som har nyss kommit... Det är ett unika par "någonting"! Nyfikna? Kolla in här i bloggen på fredag, vid kvällen någon gång! Eller under helgen! :)


Kommentarer
Postat av: elin

jag gissar på..skor?:D

2010-11-29 @ 08:51:52
URL: http://hundalskaren.blogg.se/
Postat av: pixie

Hej, gör du gratis personliga bloggdesigner?

2010-11-29 @ 20:39:28
URL: http://ultrapiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback