lalala... rubriklös...

DATUM: 2008-09-29 TID: 20:45:22

Kunde inte komma på nåt vettigare rubrik så...
Men idag har det varit en okej dag, har ganska mkt läxor nu så...
Det kanske inte blir så mkt bloggning då och så, men ska försöka och göra läxorna ordentligt! Ska snart dricka te med min syrra, föräldrarna är på föräldrarmöte i min systers skola... så vi e hemma själva! Samtidigt när jag dricker te, (kanske äter nånting också...) så ska jag läsa nån av läxorna...



kunde inte hitta en bättre bild, men det får duga!

Har kommit på en ny smilies! Kolla!    ?-?    en gråtande... ansikte? eller jag vet inte, men nåntings sånt tkr jag att det liknar!

Kommentarer
Postat av: sandra

Sv - Precis! ;) hehe

schyst bild somfan !:)

2008-10-01 @ 16:21:23
URL: http://saandraaspeears.blogg.se/
Postat av: Lisa

tjena! snygg bild du har tagit!!!

2008-10-01 @ 17:50:40
URL: http://olssorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback