Frågor och svar om år 2014

DATUM: 2015-01-01 TID: 23:36:00
Beskriv året med tre ord.
VÄLDIGT lärorik. Tråkig. Dramatiskt hahahaha. 

Bästa köpet?
Vet knappt vad jag har köpt, det enda jag kan komma på är mobilen som jag köpte i höstas. Är väldigt nöjd med min mobil!

Har någon/några av dina vänner blivit föräldrar i år?
Nej. 

Vem har du umgåtts mest med?
Med kompisar och familjen.  

Har du haft ett förhållande under 2014?
Nej. 

Vart reste du under 2014?
Ingenstans. 

Din största tabbe 2014?
Kommer bara på andras tabbes hahahaha. Eller jo vänta. Minstörsta tabbe under 2014 är att jag plötsligt tyckte Harry Styles är snygg, tack vare Ian McKellen (Han spelar Gandalf i Sagan om ringen och Hobbit filmerna, en av mina idoler).

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året? 
Tycker faktiskt att det inte hände något speciellt. Fick förvisso oförväntat bra betyg i vissa svåra ämnen. Och jag fick en konstertbiljett i julklapp! 
 
Vad var extra dåligt med året?
En av mina vänner förändrades och min gammelmormor dog. Hon skulle ha fyllt 90 år vilket känns lite bittert. Och det var två unga människor som dog i en bilolycka nyss också, jag visste vilka de var men jag kände inte dem. Det har varit mycket dödsfall helt enkelt. 
 
Lärde du känna några nya människor?
Ohja, genom jobb och UH!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Tror inte det? Inte vad jag kommer på nu.

Vad var din största framgång på jobbet 2014?

Framgång och framgång, jag fick mer erfarenheter. Det är väl en framgång?

Vem saknade du?

Min mormors syster. Och gammelmormor. Och några vänner.

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Jag har inga förväntningar. Men jag har vissa grejer att se framemot. Jag ska gå på en konstert och ta studenten, woho!

Vad önskar du att du gjort mer?

Tycker att jag har blivit bättre på att vara med kompisar men ändå göra läxor. För det var jag dålig på året innan, men jag önskade att jag hade fotograferat mer på fritiden faktiskt.

 

Vad spenderade du mest pengar på?


Åt mycket med kompisar ute.


Dina planer inför 2015?


Jag ska ta studenten (om inget annat dyker upp) och gå på konstert. Jag hoppas att jag ska övningsköra mer. 

 

Och så slutligen; vad vill du säga till dig själv inför 2015?


GÖR SOM HAVET, VÅGA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback