Recension: Face Finity All Day Flawless 3 in 1 foundation.

DATUM: 2013-03-23 TID: 16:51:23
 
Köpte den här för ett tagsen, och nu är den faktiskt snart slut!
 
Och jag kommer köpa den här foundationen igen! Älskar den!
 
Naturlig resultat, bra färg till dem som är ljusa i hyn. Jag själv har alltid haft problem med färger och jag köpte en foundation från Max Factor, Second Skin hette den. Men den var för mörk men den var bra... Nu finns den inte kvar längre men det gör inget! 
Passar också väldigt bra för de som har fet hy. Jag har inte haft puder till för jag har inte haft lust och köpa det, men idag gjrode jag det. Och den matta resultatet håller mycket längre nu! 
 
Jag är som sagt, väldigt nöjd med foundationen och kommer att köpa igen! :)

Kommentarer
Postat av: LinnJ

Sv: tack :)
vad är dina åsikter om mitt senaste inlägg? :)

2013-03-23 @ 18:25:03
URL: http://jonssonl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback