Let's try again

DATUM: 2013-03-24 TID: 13:35:00


Under veckan så provar vi igen...! Sist jag tonade håret blev det inte alls bra. Jag blekte slingor innan och några dagar senare tonade jag håret.

Hela burken räckte faktiskt till mitt långa hår! Det blev vi glada över och första dagen jag var rödhårig såg bra ut. Men bara en dag efteråt så blev det blekta partierna rosa... och de mörka partierna hade en bra färgnyans.

På shocks hemsida så rekommenderar de att man ska bleka håret först för att få en bra resultat. Men det skulle bli mörkrött och de partierna som var blekt blev rosa...

Beställer ni vampire red från shock, blek inte! resultatet blir snyggare om man har mörkt hårfärg innan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback