Halva terminen har gått

DATUM: 2012-10-27 TID: 12:52:05
Nu har jag höstlov. Har varit förkyld den här veckan, det har varit lite jobbigt! Usch. Men nu ska man vara hemma!

Jag har tagit bilder i stan i Örebro som uppgift i foto kursen, har inte laddat in bilderna än. Men jag ska göra det! :) Så det kommer lite bilder!

Ska göra Cakepops... så det blir nog en hel del bilder på det också! I och för sig är det första gången jag gör det, det kanske inte blir så fina, HAHA! Vi får se!

Jag ska kolla i appbutiken i mobilen om det finns blogg.se app. Jag vet att det finns för Iphones, men det kanske har kommit för Android mobiler nu, det var ettag sen jag såg det.

Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback