Me and the Monkey

DATUM: 2012-07-11 TID: 15:54:24
Jag och en gullig apa som fanns på stranden tsm med sin ägare! Han hade en såndär kamera som gör att bilden kommer ut direkt.

Jag beskärde bort bilden på mig - för jag vill hellst inte lägga ut bilder på mig själv offentligt här i min blogg! Jag har ju faktiskt ingen anning vem som följer mig, så det känns lite creepy att bara lägga ut bilder sådär. Jag vet att det kan finnas bilder på mig här i min blogg men de är typ, skit gamla! Jag har haft min blogg i 4 år nu sen första juni 2008!

Men då vet ni iaf att den som fotograferade mig och apan inte bara tog kort på apan, utan jag har tagit bort en del utav mig själv med hjälp av photoshop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback