Bangkok

DATUM: 2012-07-23 TID: 17:54:34
 
Galet mycket grejer överallt typ. Haha! Jag ska redigera en till bild senare.

På onsdag sticker vi till Marieberg, det är typ sommarrea nu och då får man passa på! Ska köpa hårfärg också, jag vet inte om jag har skrivit det i bloggen men jag har ju gjort mitt hår lite ljusare nu. Det var någon gång under våren jag gjorde det. Det var lite konstig att bli så ljushårig efter att ha färgat håret mörkt/brunt i flera år! Men jag känner faktiskt att brunt hår är mer jag... så jag kommer köpa en ljusbrun hårfärg. Hade egentligen velat haft koppar färg, men det håller inte så länge! Sen ska jag och min syster åka till Stockholm nån dag också, ska bli kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback