Planer som gick åt skogen.

DATUM: 2011-09-24 TID: 16:04:39
Hade sett framemot att redigera en massa bilder igår, men det slutade med att jag bara redigerade en bild... Varför? För min dator är nästan... trasig! Eller trasig och trasig, den är jätteseg. Är så trött på min dator nu! Jag vet inte hur många gånger vi har lämnat in min dator sen jag fick den. Har ju i och för sig haft min dator ganska länge nu.

Tur att jag fyller år snart, ska önska mig pengar och köpa en NY DATOR! Och en ny skärm!

Bilden som jag redigera ska jag lägga upp i bloggen senare, sen får vi se om jag ska redigera mer bilder eller inte. Men nu ska jag kolla runt efter datorer, vill ha en dator som är anpassad till att kunna ha en massa bilder i datorn och så. En del är ju mer anpassad till de som spelar mycket, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback