Praoat klart - för evigt!

DATUM: 2011-10-15 TID: 18:05:08
Nu har jag praoat i 2 veckor och jag måste nog säga att det var min bästa praoplats ever! En handledare som är trevlig och snäll och så har man fått göra något heeeela tiden! När man gör någonting då går tiden faktiskt snabbare!

Så... jag fick 2st reflexarmband och lite pengar från handledaren! Kuuuuul! :D Och jag var till och med en av de bästa praoelever, kunde knappt tro att det var sant!  Holy shit liksom.

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, har spelat tv spel för det mesta nu efter att ha kommit hem från stan och Degerfors. Vad gjorde vi där? Min syster ska ju ta studenten och då brukar man ha bal. Så... idag beställde hon REDAN en klänning. Hon kommer bli så vacker! Då ska jag fotografera henne och då ska jag vara ledig från skolan! :) Jag hoppas inte att studenten i KGA blir på samma dag som min avslutning i Örebro. Va fasiken ska man göra då?!

Skulle vilja måla tavlor, men jag har inte den storleken jag behöver till mina idéer. Panduros canvas tavlor är skitdyra. Det finns billigare tavlor att få tag i. Det vet jag. Men... jag får väl måla på något annat så länge, tror jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

då säg jag peeek hårt!!;)

2011-10-15 @ 19:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback