Prao + Läxor = ICKE sant

DATUM: 2011-03-25 TID: 21:52:50

Asså, det här var så himla roligt... Det var en lärare som sa att det inte är meningen att få läxor över två veckors prao. Och så bara... POFF! Så har man plötsligt massor läxor ifrån olika ämnen. Jag är så a-r-g. Jag brukar NÄSTAN aldrig få några läxor och det tycker jag är lite konstigt, och så får man det när man ska ha prao? Och en uppgift är så stor så man måste hålla på med i påsklovet!

Som sagt, jag är arg för det.

Men sen äre det ju så att min kära syster blev 18 år idag, så vi har ätit för och varm rätt, nu väntar vi på efterätten! Och imorgon blir det kalas! Mys, men på söndag blir det... läxsöndag. Buuuuu

Och så på måndag blir det prao, och den här gången ska jag praoa på en hunddagis. Usch vilken liv det blev när man besökte hos dem idag... Haha! Det känns bra, nu vet man vart man ska och hur personalen är. Det känns ännu bättre att det är en till elev som ska praoa där ifrån min skola! Det som känns lite sämre är att det är massa andra elever ifrån andra skolor som ska praoa där också... Öh, trevligt. Aja, man vänjer sig. Hoppas jag.

Men den här praot kommer nog bli roligare än det förra, ut med hundarna och städa burarna! Men 2 veckor känns fortfarande för mycket.

Det kommer gå bra... Det gick ju så bra sist jag praoa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer sakert att bli bra va roligt att traffa lite fler ungdomar som ocksa ar dar och praoar, sa far du lara dig en massa nytt!

Kram mormor o morfar

2011-03-27 @ 01:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback