Döda dagar.

DATUM: 2011-03-18 TID: 16:06:14

Heeej och hallå!

Min halvfarfar har dött... Han dog i onsdags. Men jag är inte så himla ledsen, han var väldigt sjuk. Så det var egentligen inte så konstigt, men det är ju sorligt! Så farmor kommer till oss imorgon och äter god mat med oss!

Hur har veckan annars varit?
Häääärligt... tills jag skulle fota, typ. Jag tog min kamera och la det på  bänken i hallen och åt i köket. Sen när jag hade ätit klart, så gick jag ut... och så såg jag en träd, men knoppar! Vårbild, perfekt! Tänkte jag. Och så sätter jag på "on" på kameran. Och så visade sig att kameran var helt död, alltså batteriet var slut. Men j**** W"&&%"%%"?=?#=#¤=)"!!!???!!! Tänkte jag, och så gick jag tillbaka till elevhemmet. Och så idag. Snö. Bajs snö efter perfekta vårdagar.
I och för sig, så visste jag att det skulle snöa. Men ääääändå! :(

Aja, hoppas vädret blir bättre nästa vecka. Och då ska jag ladda min batteri till kameran. Suck.

Men en sak gjorde mig glad denna veckan. PENDULUM KOMMER TILL PIP!!!! Nu väntar jag på fler artister. In Flames vore inte så tooookigt... och Robyn vore grymt! Och ja, jag erkänner, hon är väldigt bra.

Nu ska jag baka TOSCATOPPAD ÄPPELPAJ! MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback