Virus.

DATUM: 2011-06-16 TID: 17:54:30
Min dator har fått virus och jag använder mammas och pappas gamla dator så länge inkopplat i mitt rum. Och... den får duga, även om datorn är lite mer segare och skärmen är halvsuddig, på något sätt! Störande, och jag har inte photoshop installerad på denna dator... :( Lite synd, för jag är VÄLDIG sugen på att göra om min bloggdesign och jag tog även bilder igår som blev riktigt bra!
Lite konstigt att jag har fått virus, för jag hade virusskydd, men den funkade tydligen inte. Men sen visade det sig att jag hade 2st! Och den förste sökte igenom och det visade sig att jag hade 32 upptäckta virus i min dator och i den andra virusprogrammet så skannade programmet igenom datorn - och hittade ingenting.
Men det var ju försent, för i den andra virusskyddet (som jag och familjen inte visste att vi hade) hade ju typ, blockerat allt och det dök upp massa varningar och det gick inte ens att komma ut till internet...

Vi får hoppas på att pappa lämnar in datorn snart, för datorn är fortfarande hemma (utanför mitt rum, haha).

Det är ett skäl till varför jag inte lägger ut så mycket bilder och så. Vill helst spara bilderna där det är mitt och vill inte krångla med att spara och skicka över bilderna till min andra dator som kanske blir lagad.

Ha det så bra så länge, kommer försöka att uppdatera ändå men då får ni räkna med att det inte blir bilder från Rocky II (min kamera!) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback