Estland, Norge och Ullared

DATUM: 2011-07-29 TID: 12:16:44
Det har gått en vecka redan! Och förra veckan så var vi påväg till Stockholm för vi skulle till Estland då!

När vi var framme så gick vi runt Tallin och tittade. Det är en jättefin stad och jag tog mycket bilder! Men sen började det regna i det varma vädret, men det slutade sen.

Men vi missade inte nyheterna när vi var i båten, vi hade tv i vår hytt och då såg vi vad som hade hänt i Norge. HELT SJUKT!!! Och sen på lördag så fick vi se att Amy Winehouse hade dött. Förvånad? Nej. Jag kanske låter elak nu som säger så. Men hon tog ju droger, i och för sig så visste inte jag VAD för droger hon använde. Men det spelar ju ingen roll vilken hon tog, det finns ju ingen drog som är bra. Alla är dåliga. Och tydligen när hon blev erbjuden senast av att gå på rehab ville hon inte... Hmm, och sen hade hon gjort slut med sin pojkvän om jag fattade rätt och festade hårt efter det. Och jag vet faktiskt inte varför hon började ta droger, jag själv är ju ingen fan av henne direkt och jag har faktiskt inte hört en enda låt av henne.

Jag tycker så synd om de unga som dog helt i onödan... Och den där sjuka människan (ni vet vem jag snackar om) planerade denna skit i flera år! Synd att ingen märkte det under tiden, eller vem vet. Det kanske var någon som visste detta och höll tyst om det.

Har inget mer och skriva om detta, det är så sjukt...

Förresten, jag var i Ullared igår. Så... mycket bilder blir det nu!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback