Har inte tid, typ.

DATUM: 2011-01-30 TID: 11:29:55
Heeeej.
Usch, har inte haft tid att blogga. Och har inte heller haft tid att göra det jag vill! En teckning måste var klar snart, har inte rört den på hela helgen och har inte tid att rita idag heller!
Har läxor och jag har varit i Örebro igår! Köpte ett par Haremsbyxor i svart och vitt, som kommer användas flitigt på våren, om det nu blir vår... Känns som att det kommer aldrig bli vår! Haha! Men snön har ju smällt bort en hel del nu, så det lär ju bli vår någon gång!

Och ingen bild. Skit också. Har ju varit sjuk i måndags och tisdags. Och så var vi på marknaden i örebro i torsdags.

Och jag sticker redan till Elevhemmet imorgon...! På elevens val så har jag tjejgrupp, och vi gör lite olika saker och den här gången så ska vi gå på ZUMBA! Men inte på torsdag, utan det blev imorgon... great. Aja, taggad är jag i alla fall! Har hört att det ska vara kul! Och eftersom vi har "elevens val imorgon" så får vi sluta tidigare på torsdag! Tjugo i tvååå! ;) Och lektionen brukar börja tio i två och så har vi det i... 80 minuter tror jag? Woohooo!

Ska även in till Marieberg den här veckan, hoppas att någon på elevhemmet vill följa med! Ska köpa foundation, vi orkar inte beställa där på Tikei längre, det har varit krångligt osv. Gissa vilken märke det är? MAKE UP STORE! Lyxigt värre!!! Hoppas foundationen är bra... Skulle gärna vilja köpa ögonskugga från MUS, men om ni kollar priset så förstår ni varför jag inte ska köpa en ögonskugga... haha!

Jag kanske kan uppdatera någon gång, vi får se. Nu måste jag göra läxorna! Ha det braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback