En atombomb föll på mitt skrivbord.

DATUM: 2011-01-25 TID: 18:02:13




Lite... stökigt just nu på mitt skrivbord. Som vanligt.

Men så kan det gå, om man är kreativ! Har målat tavlan och ritat. Snart har jag skissat klart, och då är det svart tusch penna som gäller, för kanterna. Jag tror det kallas... kontur, är inte säker. Haha!

Har blivit frisk nu, men jag hostar till lite då och då, men det kan ju hålla i flera dagar. Men annars har jag inte så ont i halsen längre och är inte heller så snooooorig, som jag var i helgen! Usch.

Omg, min syster tror att atombomb är en fisbomb. Trodde hon skulle säga åt mig att INTE skriva detta, men hon fnissade bara och gick härifrån! Eh... okej?

Ska väl packa efter maten inför Örebro, det blir väl inte så mycket packning. Men jag måste komma ihåg att ta med pengar (det brukar jag alltid ta med men lite mer än vanligt) för på torsdag ska vi på elevhemmet ut, till hindersmässan i Örebro! Vi får se om Lisa hinner med att ta kort på mig denna veckan till header... Annars får jag göra det på lördag om jag har tid!

Ja, det var derä... Vi hörs på fredag! :)


Kommentarer
Postat av: matilda

SV: Tackar:)

2011-01-29 @ 16:27:18
URL: http://matildasalemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback