HoHo

DATUM: 2011-02-26 TID: 17:58:45
Har inte gjort så mycket nu efter att mina kompisar åkte hem, det är därför jag inte skriver här så mycket. Idag har jag varit i Örebro med mamma, systern och mormor! Köpte en kajal (MUS) och en armband. Köpte också en kjol, som ska lämnas tillbaka. Så smaaaart jag är! NOT

Och jag har inte fixat header bilden eftersom jag fortfarande inte har färgat håret, för jag har en utväxt som ser gråaktig ut... och mamma har varit sjuk. Men på måndag ska vi köpa hårfärg och då ska jag färga håret.

Har inte så mycket mer att säga... Ikväll ska jag färglägga en teckning och... spela sims 2. Usch, har börjat spela det igen... INTE BRA! Skitsamma, det är väl ändå tur att det inte är spelet WOW!

Jag ska nog börja färglägga teckningen lite nu! Ha det braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback