3 prov...

DATUM: 2011-12-10 TID: 16:04:32
Usch. Varför gör de såhär?! Massa prov innan jul är inte okej!!!

Har gjort klart två styckna julklappar nu, nu är det bara en kvar. Skönt...! Och jag har inte hunnit titta på Slipknot än, it's sucks.

Så, jag kommer inte blogga så mycket under denna helgen för jag har som sagt prov att plugga till.

Har starka funderingar på att prova Tumblr, vore kul om man kunde visa upp bilder för "hela världen" typ... är medlem på deviantArt förresten! Skojig sida det, där lägger man upp bilder det man har gjort eller fotograferat på. Man kan visa upp allt möjligt det man har gjort (egna smycken, stickat, lerfigurer osv)! Perfekt sida för mig! :)

Kommentarer
Postat av: shadi

Usch jag med, nyss jag pluggade hihi

Men vad heter din tumblr? :D

Kram

2011-12-10 @ 18:29:44
URL: http://shaadikp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback