Klass 10, sista året på BSK

DATUM: 2011-08-27 TID: 12:12:21
Då har en vecka redan gått och det gick bättre än vad jag trodde! Skönt, har inget speciellt att skriva egentligen...

Kan väl dock säga att min bloggdesign håller på att bli klar, men det har blivit en problem med en grej som måååååste fixas! Väntar på ett svar, hoppas man får det så snart som möjligt för det ser inte så bra ut! Ska länka en bild i menyn och av någon anledning så är det en ram runt bildlänken... I samma färg som man länkar en mening eller ett ord i bloggen!

Jag var på Marieberg igår med mamma och syster, köpte lite grejer och så var vi på lager 157 också. Köpte en T shirt därifrån.

Kom också på att jag fyller år snart! I oktober! Jag tror att jag ska önska mig pengar, är sugen på att köpa objektiv och även en ny datorskärm som är bredare... Det blir mycket pengar det, men en ny objektiv ska det bli!

jag får väl önska er en trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback