Skiter fullständigt i datorn när det är soligt...

DATUM: 2011-04-24 TID: 17:27:03
...

Har inte bloggat så mycket under lovet. Men wth, det har varit och ÄR soligt ute ju! Och så har jag haft lite annat för mig! Har besökt farmor med min syster, besökt Örebro (ett bonus poäng för att ha varit inne i New Yorker affären!), träffat folk med min familj och fått gäster hit. Hade ju tänkt att fota vitsippor, men det har inte... blivit av! Jag kanske ska ta en tur sen mot skogen och fota lite... för solen har ju inte försvunnit än. Jag har solat ute idag och har fått färg! Men jag solade bara ansiktet och armarna, Till och börja med... Det blåste LITE idag, så det blev liiiite kallt vissa gånger när man satt på solstolen!

Men annars så har jag haft en bra lov, bara en dagkvar och sen på tisdag, blire skola igen. UuuuUuuUsssSSsSccCCChhHHH

Och vet ni vad jag såg vad det skulle bli för väder på tisdag i yr.no? Molnigt, och måndag och resten utav dagarna är det sol, typ. Och på tisdag så är det skola, good work, god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback