Musik tips - Till ALLA!

DATUM: 2010-11-12 TID: 16:34:16



Jahop... Det är ganska mörkt där ute nu... redan. Nu är det den där mörk perioden som jag fullkomligt hatar! Finns ju inte så mycket att fota då! Och det är ju tråkigt, men man kan ju ta sådana bilder där man har lång slutartid! Måste prova det någon gång!

 

Men nu ska jag ge tips på olika band som jag har hittat på de senaste tiden, som blivit en av mina favoriter!

 

Garbage



Grym video också...! Har bara sett hälften, men jag gilladen den ändå, haha! De övriga låtarna är också bra. De där spelade för länge sen, men det gör ju ingenting!

Gossip

 



Nu blev storleken olika, men struntsamma! Musiken är WOOOW. Jag blev fast vid låten så jag var tvungen att spela upp för min syster. Hon brukar inte gilla de låtarna som jag spelar upp för henne... Men den här gången gjorde hon det! Då borde ni fatta hur bra de är! ;D

The Hives

 


Detta är en band som INGEN får missa! Jag kan ju passa på och säga att jag såg de i live i sommras, PIP! Hoppas de kommer igen, för de var sjukt bra på live! Allt i ett band! Ett måste att lyssna på!
Deras musikvideo borde man kolla på i alla fall... haha! Sjuk musikvideo, men ändå klockrent! Man får tydligen inte se där i slutet och man hörde inte låten på det sista... lite synd. Men det finns mer i YT om man inte har Spotify förstås!

Hoppas ni gillar detta...! För jag tog de som jag tycker passar till alla olika slags folk som skulle kunna gilla detta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback