Ica Elvira i 2 veckor

DATUM: 2010-11-21 TID: 21:56:05

Imorgon sticker jag till Örebro och bor redan imorgon till fredag. Rubriken säger ju för det mesta varför... haha!
Jag kommer börja 10 på måndagar och 9 från tis - fre. Men det är inte bara det! På torsdag sticker vi på elevhemmet till bowlingen och träffar de andra eleverna + personalen från andra elevhem, kul! Men ännu roligare blir det på lördag, för då kommer LISA! :D Kul vi kommer ha! Hoppas jag... haha!

På fredag och söndag så mååååste jag göra klar med 2 saker... allt går ju så fort nu! herregud. Snart är det jul till och med. HJÄLP!


Aja, vi ses! Kanske skriver någon gång på elevhemmet eller när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback