Min hjärna är inte på humör för att komma på en rubrik.

DATUM: 2010-05-28 TID: 15:20:49


Oh. My. Freaking. God.

Först, så dör han rocklegenden (visste inte riktigt vem det var, men RIP till han iaf!), Anna Bergendahl kom inte ens in i final precis som jag visste att det kunde bli. Och så har det hänt något som jag trodde aldrig kunde hända.

 

Mina händer är skakiga... men det här är ingen skämt.

 

                                          Bassisten i Slipknot... Paul Gray... är död.

           

Han är död, han är död, han ÄR död! För er som inte visste, Slipknot är ett stort band och då menar jag verkligen det. Det är flera styckna medlemmar, de är 9 personer med olika instrumenter! Och nu, så är Basisten död! F-A-N-! Musiken är så bra och man hör de olika instrumenterna!

 


Ni ska verkligen inte se på presskonferensen om ni är känsliga där bandet plus Pauls fru är med på presskonferensen, jag blev lite ledsen... faktiskt. När jag läste en inlägg om Paul Gray så blev jag chockad, sen när jag tittade på presskonferensen... :'(
Nu fruktar jag om Slipknot, världens bästa band, kommer lägga ner nu... Ni vet ju kanske hur det blev när Sångaren i Crashdiet dog? De slutade ju, men efter några år var de igång igen.

Gud... Ikväll blir det Slipknot som hyllning.

Rest in lovely piece, Paul Gray.

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Usch så tråkigt!

2010-05-28 @ 22:17:47
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback