Nu har grejerna kommit!

DATUM: 2010-03-31 TID: 12:58:09


 

 

Där ni!
Den första bilden är armband och den andra är Inte kängorna, utan Bootstrap! Ser nit och kedja grejen? Där har jag satte dit på skon, det funkar även på klack skor, det har jag sett och det är snyggt! Alla är ifrån Bluefox, finns även i butik i Stockholm. 

 

Men nu är det så här att... Vi trodde att de menade på Bluefox att det bara var stycken. Vi beställde 1 par, MEN! När vi fick de så blev det 2 Par... så vi har 4 st bootsrap. Och det är bara jag som har den typen utav stilen här i familjen. Så om ni gärna vill ha så kan ni väl säga till!

Jag är skit nöjd med armbanden och bootstrapsarna (eller vad det ska kallas) i alla fall!


Kommentarer
Postat av: miccis

fina !;d

2010-03-31 @ 13:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback