Alone home.

DATUM: 2010-03-29 TID: 14:35:46


Idag under dagen var jag själv hemma.

Lite skönt faktiskt, fick vakna själv, äta frokust själv! Brukar annars vakna tidigare för att äta med de andra i familjen och sen efter det brukar jag gå till sängen igen ;) Haha!

Har målat akvarell nu, Vi får se om den kommer upp i bloggen, brukar inte visa upp alla teckningar här i bloggen. Det kanske ska vara en ändring på det? Jag har en idée men vet inte om jag ska måla på akvarell eller tusch. Måste köpa nya papper för jag har bara dåliga nu som smetar ut sig... Det GILLAS inte. Bokia har bra block som inte smetar ut sig, får väl ta och köpa pappersblock när vi är i Örebro.

 

Bye bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback