Trevlig Midsommar - efterskott...

DATUM: 2010-06-26 TID: 17:14:46


HAHA!

Visste inte vad rubriken skulle heta... ;)

Men jag har haft en trevlig midsommar iaf och hoppas att ni andra också hade det! Nu är man hemma efter en natt hos farfars & halvfarmors sommarstuga. Det var nice!

 

Har kollat runt efter bra shampoo för mitt hår. Det är väl bara att köpa en shampoo och balsam... tänker ni nu. You have wrong! Man måste ju köpa en som är anpassad till sitt eget hår beroende vilken skick det är i. Och just nu så är mitt hår... slitet. Och det är inte trevligt! Speciellt inte om man vill spara ut sitt hår :( Det är vita pluppar på hårstråt! Och det är ett tecken på att det är slitet och vi har klippt av lite... och mer får det inte vara!!!
Men nu har mamma köpt shampoo och balsam till mig som är till långt och glanslöst hår.

Nivea Diamond Gloss. Är det någon som har testat denna? Mamma skulle ju ha köpt den som har orange kanter och det är till torrt, slitet hår... Den här har lila kanter och själva burken är pastel blå.

Jag hoppas verkligen att den funkar, billiga saker kan man inte alltid lita på. Hade tänkt mig att köpa shampoo och balsam ifrån TIGI elr L´oreal Professional men det får vi ju vänta med... Måste göra slut på denna 2 först.

Jag vill ju banne i mig inte behöva klippa bort 1 dm (10cm) bara för att håret ska kunna bli bra. ORKA?!

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback