Elvira skriver ut... eller inte

DATUM: 2010-06-27 TID: 22:18:48


Det är inte långt kvar tills man flyger till Spanien... om 2 veckor kvar ungefär!

Sticker dit med min familj och farbrors familj! Vi har bara köpt biljetterna och huset som vi ska bo i är en sommarstuga till en som pappa känner. Så vi har alltså hyrt ett hus med många rum i. Greeeat! Vi ska vara där i en vecka.

 

Och det verkar som att det skulle bli varmt denna veckan, då ska man sola! Behöver lite mer färg även om jag har fått en hel del nu... ;) Min syster är brunare och hon har köpt nåt sådant sol olja. Men man måste ju ta solkräm först och sen får man ta oljan. Oljan har ingen UV skydd och då kan det bli farligt om man inte har skydd för huden!

 

Har inte gjort något speciellt. Har skissat Bill Kaulitz, men han har inte fått nåt färg än... haha! ;) Han är inte min favorit direkt men många gillar ju han och det var ganska lätt och rita av han så varför inte? Kom på att jag har många köpta kläder som inte har används än...

Har en leggings med hål i med nät under, köpte den på skolavslutningen och har forfarande inte använt den! Men vi har ju som sagt inte gjort nåt speciellt och det är ju lite varmt att ha den tycker jag. Men den kommer använda mycket på hösten kan jag lova!!! :D

Sen har jag köpt  shorts som kommer användas nu snart och en klänning ifrån Thailand som jag bara har använt en gång. Det är en fin sommarklänning och kommer användas i Spanien!

Så inga skuldkänslor för det... lalala...! Mer har jag inte och säga. Kanske bara att jag har klippt bort det slitiga nu och att jag har köpt en serumflaska till mitt hår? Det var inte intressant. Men det sägs ju att det ska vara bra i alla fall och det ska inte bildas kluvna toppar. Usch, det är hemskt med kluvna toppar...! Jag kommer använda serumet varje dag och även i spanien. Jag hoppas att mitt hår kommer växa rejällt då... Jag är ju ute efter långt hår! Vi har ju klippt topparna 2 (jag själv har klippt lite mitt hår idag, men bara lite) gånger. Så nu ska det väl ändå inte bli några problem för mitt hår. Jag hatar slitet hår! Inte vackert för min del!

Nej, nu ska vi dricka te, föresten, jag är frisk nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback