Toning = Inte så mycket röda färger...

DATUM: 2010-07-27 TID: 12:12:10


Som ni ser, så var det faktiskt svårt och hitta en färg på toning!

Men bestämde mig tillslut, det blev Kastanj och resultatet skulle bli rödorange aktigt färg. Ville inte ha attackröd färg.

Men nu... när vi har tonat så ser det ut att vara... brunt och liiiiite rött? I och för sig så är ju håret lite blött än, men ändå?! Loreal' är märket för er som undrar. Det var ju tur att jag inte färgade håret, men det blir nog så nästa gång. Wella Viva har många röda färger, min syster har haft rich rose och resultatet blev bra.

Jag ville ha en varm röd färg, kalla färger passar tydligen inte till mig enligt mamma (typ, mahogny, lila aktig färg).

Men men, det är bara toning och lär försvinna inom några veckor! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback