ROCK NOW, ROCK THE NIGHT!

DATUM: 2010-07-29 TID: 13:09:02


GAAAAAAAAAASH!

PIP, första dagen igår var helt... underbar!!! Utan tvekan om att jag går dit igen nästa år! Och än är det inte slut än...! 3 dagar till och sen är det slut.
 

Igår såg man The Ark för tredje gången och Europe för första gången! Vi stod nära scenen också, vi såg de heeeela tiden! ;) Och det är ju så himla bra att vi kan teckenspråk, man får ju nästan skrika om man ska prata med någon! Men det behöver inte vi! Det var fint väder igår och det började regna lite, men inte så jätte mycket.

Vi tittade även på Skinny Puppy och Kapten röd. Skinny Puppys musik var väl ganska... häftig men när sångaren gick in i plastburen och efter en liten stund när det kom blod (fake så klart...!) så blev det inte så trevligt. Så vi gick ner och kolla på Kapten Röd. Det var trevligare där, men skulle bara spela några minuter till.

Vilka artister ska man se ikväll?
D.A.D, The Sounds, Timo Räisänen och Teddybears! Teddybears ska tydligen vara väldigt bra på live, så man får ju kolla på det och sheeijka loss! Hey boy, nån som känner igen låten?! :D Nu i förmiddags regnade det jätte mycket, nu regnar det inte längre, hoppas det håller sig... På lördag ska det vara SOLSKEN! Då ska jag ha mina leggings för fasiken som jag inte har andvänt än...

Och jag ångrar verkligen att jag inte tog med rocky I igår... :( Men idag följer kameran med!!! Lite avis på de som har sina systemkameror med sig........

PIP PIP!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan!=)

Hoppas att ni har det roligt på pip och att det är fint väder;)

Ses när skolan börjar:)

2010-07-31 @ 15:38:03
URL: http://matildasalemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback