Casting Creme Gloss - NEJ TACK!

DATUM: 2010-07-27 TID: 17:38:38


USCH.

Nu, är det i och för sig inget fel på att vara brunhårig. Men när man vill vara röd hårig så ska man få vara det, speciellt när man har köpt en, eller 2, så ska man få den färgen!

MEN, istället så får man brun resultat när resultatet säger att det ska bli mer åt röda hållet!?

Jag läste nu i StyleSearch om denna produkten, och många har klagat om samma sak. En tjej, hade till och med färgat i denna nyans som jag tog och vad fick hon för färg efter toningen?

SVART.


Hur sjukt låter inte det?!?! Jag rekommenderar det här verkligen inte... Vilken färg det nu är, så köpt det inte. Det är inte roligt att förvänta sig för en resultat man vill ha, och så får man inte det.

 



Om ni ser 645, så är det den färgen jag tog. På andra raden på fjärde plats, under 600 om jag ser rätt.

eh... hur mycket får denna? 0/5 för dålig resultat. Nu får vi se hur länge det här håller, jag hoppas det ljusnar redan snart! För det är toning - som tur är...


Kommentarer
Postat av: fanny

För mig blev denna toning helt perfekt! Tog 500 och den blev precis som den skulle ha blivit!

Tror att det kan bero på vilket schampo man använder kanske? också vilken grund färg man har. (:

2011-06-23 @ 02:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback