Stor skillnad!

DATUM: 2010-01-07 TID: 18:34:16


 

 

Okej. Nu ska jag förklara!

Bilden LÄNGST UPP, är i normal storlek. Alltså själva orignal storleken. Och här i bloggen så brukar jag ha mina bilder 600px.

Så bilden LÄNGST NER, är förminskad till 600px! Och vet ni? Jag jämförde Den minskade bilden med orignal bilden (som är redigerat) och det var lik. Sen den minskade bilden(blogg) med den minskade bilden och det var lik. Sen orignal bilden men i 600px i bloggen med orignal bilden = INTE LIK!

Ser ni inte skillnaden? Titta på ljuslyktan, den har en hjärta och ovanför hjärtat ser ni. Den övre är vitare och den nedre är mer guldigare.  Plus att den nedre bilden har mer färg.

Så minska bilderna innan ni ska visa bilderna i bloggen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback