Smink, smink, smink och ännu mera SMINK!

DATUM: 2010-01-30 TID: 13:55:40


Ja gud va rubriken säger allt. Haha!

Mormor och morfar, som ni kanske har hört förut, brukar åka till Thailand 2 gånger om året. Och det är ju så HIMMLA billigt där... Så sist, i höstas när de var där så satt de och åt i någon stor shopping hus där de brukar vara ibland (och jag tror själv jag har varit där...) i Phuket.
Men då fick de syn på en ny affär. Gissa vad det var? Affären var fullt med smink hyllor hela väggen! De hade allt. Dior, Lancome och ja, alla DYRA märken. Jag brukar ju inte be dom köpa med sig något speciellt till mig, som min syster gör... Nu i höstas så ville hon ha Vita converse och fick det ifrån mormor och morfar!

Men nu! Vet jag precis VAD JAG VILL HA! :D

Har redan skrivit  på en papper vad jag vill ha! 3 st mascaror är redan på skrivet. Dior: Blackout, Lancome: Hypnose, MaxFactor: False Lash. Sen har jag skrivit: "Kolla om detta finns" och på den listan står det bara Too Faced Lash Injection. Vet ju inte vad de har för märken där i Thailand...
Sedan en kajal ifrån Lancome som ska tydligen vara bra. Har ju blivit förstjust i sotade ögon... Har haft det väldigt länge nu, men inte så mycket så det syns tydligt! Kan inte leva utan det, jag känner mig naken utan kajal. HAHA!

Så... det skulle vara kul med ögonskuggor att expremintera med! Make Up Store har massor av fina färger! Mac också. De märken är ju tydligen bra. Men finns de i Thailand? Måste kolla det med Mormor, hoppas hon kommer förbi här senare för vi bor ju nära varandra!

För övrigt så ska vi till en familj och äta god mat. TAPAS! Eller om det stavas Tappas? Vet inte. Hehe ;)

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback